Hitsugaya Toushiro - 2008-12-29 18:20:07

Siła duchowa to podstawowa jednostka limitu naszych walk.
Od tego jaką energią duchową dysponujemy zależy trening jak i rzut kostką na początku gry(Gracz może mieć na początku maksymalnie 3 poziom). Po założeniu postaci, jeden z adminów rzuca kostką sześciościenną (K6) by określić siłę duchową gracza(1-2 oczka - 1poziom 3-4 oczka - 2poziom). Ilość siły duchowej(pierwsza liczba to początkowa ilość siły duchowej a druga maksymalna na poziom siły duchowej)Zaczynamy oczywiście z początkową wartością i możemy wytrenować maksymalną ilość siły duchowej na nasz poziom, dopiero wtedy można przystąpić do testu na wyższy poziom energi duchowej.


Tabela:
1 poziom: 100-500
2 poziom: 501-1000
3 poziom: 1001-1500
4 poziom: 1501-2000
5 poziom: 2001-3500
6 poziom: 3501-5000
7 poziom: 5001-10 000 (tylko zasłużeni)

Jak mówiłem od siły duchowej zależy wielkość naszego miecza... Każdy poziom siły duchowej zwiększa ten miecz o 0.25m, każdy początkowy miecz posiada długość 1.25m (bez rękojeści).

Ilość siły duchowej jest jednostką której wymagają zaklęcia demoniczne, siłę duchową czerpie także wyzwalanie shinkai i bankai naszych mieczy:

Za shinkai musimy oddać 500 Siły duchowej
Za bankai musimy oddać 1000 Siły duchowej.

Gdy siła duchowa spadnie do 0, gracz mdleje a to co stanie się z jego postacią zależy od otoczenia, czy zabierze je inny shinigami i pozwoli odpocząć, czy dobije to ciało pusty a postać przestanie istnieć.

Siłą duchowa pozwala nam władać mieczem, korzystać z magi demonicznej itp. Od ilości siły duchowej zależy też wielkość naszego miecza. Wszystko postaram się z czasem rozpisać i ustalić.

www.lekarski3.pun.pl www.pokemon-river-diamond.pun.pl www.osiemnastaprzepowiednia.pun.pl www.ironbroasg.pun.pl www.yaoi-of-manhattan.pun.pl